70 km, 3h 27 m, max 169 avg 144, 1884 kcal
Un paisano va al médicu (uno como el Jaus esti de la foto) Y diz: "Doctor, no tengo testículos". y entos el Jaus pon esa cara de tontu que pon a veces y diz: "Pero bueno, ¿qué fue? ¿Un accidente, de nacimientu?" "No, no-diz el paisano- pero yo no tengo testículos". "A ver, quítese la ropa". y cuando el paisano tá en pelota, el médicu cogei el paquete y diz: "Oiga, si usté tien un paquete que da gusto velu". "Ya, pero verá-diz el paisano- Yo toy prejubilau de la mina, y como taba aburríu en casa dijome la muyer: "Vete hasta el ambulatorio a que te toquen los huevos un poco".
Bueno, amiguinos, hoy sentime como un prejubilau: A les nueve la mañana ya taba que no me aguantaba. Tien razón Marina: un paisano atravesau por casa ye igual que un colchón p'ol medio del pasillo, siempre estorba. Y eso que según Chus ya no son prejubilaos, ahora son P.T.L.: Profesionales del Tiempo Libre.
Así que hoy, en el Fóndón, reunión de prejubilaos: aparte del que suscribe (eso sí, por un día nada más), Chus Rosa, el teniente Velly, Oscar, Vitorón, Andrés, Marchán... ¿sigo? Y Montes, que casi está como ellos. Y todos con mucha ropa. Hoy díbamos tapaos como p'al Polo, pero hizo calorón y sobraba todo.
A Nava, a la primera ostia. Nada del otru mundo, pero cuando estos bellacos empiecen a apretar ye hora de comparar los kilómetros que tiene ellos y los que lleves tú. En Nava casi atropellamos a una moza que quería denuncianos y marchó diciendo no sé qué de mi madre. y en Tabayes a Velino dioi por salir a la Campa de San Juán. Bueno, kilómetro y mediu ná más; pero regalado murió ayer. Y como tábamos ociosos (una característica básica del prejubilau mediu) a Oscar dioi por subir la cuesta de Villalad, en Blimea. "Oscar, esa cuesta, ¿ye muy dura?" "Un poco, na más, al principiu". Evidentemente los conceptos de Oscar y los míos sobre "un poco" y "na más al principiu" no coinciden mucho, pero qué vamos a hacer. Y así pa casa, que amenazaba lluvia, a echar unos kilómetros más en Lada después de haber salvao el caos de tráfico gentileza del Ayuntamientu de Langreo (y de los cabrones que aparquen en doble fila).