¿Qué vos paez el 15%?
¿Y el Gran Castrón al 16%?
¿Qué gilipollas de Oviedo haría esti cartel, "Las Borias"?
Fechaladrona, Los Tornos, Les Bories.
56 km, 3º45', 1895 kcal.
Bueno, pa facer coses difíciles no fai falta dir a los Pirineos, ni Cobertories ni ná p'ol estilo, tenémoslo más cerca. Hoy tenía yo ganes de subidón y tras un paseín tranquilu con Jamín, dixe pa mi que tenía gana de partime los cuernos. Así que tireme a dos de les cuestes más difíciles de Villoria; como no tenía bastante con dos cuestes, propina; pa encima, con un día de calor que se fundíen los páxaros.
1.- Fechaladrona. Son dos kilómetros, pero sin un descansu; si acasu una rampluca al 6%. Lo mejor de too ye cuando tás subiendo con el valle a la derecha y ves la carretera a la tu izquierda, o sea, ENCIMA de ti, con una curva de ferraura que te haz clavar la bici. El mapa diz que un 14% y un 15%, pero el problema ye que la media vien a ser por encima del 10%.
2.- Los Tornos. Esti pueblu tien salida por Ribota, es decir, vamos hacia el sur, buscando en 4 kilómetros una ruta que por el otru lao seríen 15 o 20. La subida real son 3,5 kms, el resto ye plano pa empezar a bajar a Ribota. Incluso hay algún trocín en el que bajes, pero tranquilu, ya lu subiras. Y en una de estes aparez el Gran castrón. No, el Gran Cañón, no, el Gran Castrón, un repechu al 16 % entre los pueblos de Febrero (¡De verdá!) y Tablao que te mira como diciendo "Ven si tienes cojones"; y lo que te queden son los cojoncillos, quedes asustau, dudes de todo, maldices, què coño hago yo aquí... Pero bueno, a 5,2 km/h, 5, 4,9... acabo pasando como buenamente puedo. Y la verdá, la visión arriba en La Pumarada ye impresionante: La Xamoca, Peña Mea, el valle de Ribota... No va a ser todo malo.
3.- Les Bories. Ya que estaben ahí en frente... Hay un rapaz de madrid, Goyo, que compró casa aquí y anda en bici y tien que subir esto toos los díis. Pues no sé cómo se arregla, porque aquí hay que apartar los xabalíes pa echar a subir. Entre el tute que llevaba encima y el calor, fue brutal: la cadena chirriaba, el pasador saltaba, el manillar era fueu, el cascu paecía un torniquete, el maillot era como si estuviera en una fiesta de "Miss Camiseta Mojada", el agua (¡si! ¡Hoy llevaba agua!) como el mexiu... Dos kilómetros y aparez el pueblo de la Paradina, para ¿pa qué?, pa acometer lo peor, no hay ya tregua hasta arriba, el pueblu no está en llano. Si Villoria está a, digamos, 300 mts, el pueblu está a 710; cien metros por kilómetro. Y el jodido pueblu no llega nunca.... espera, hay unes casines, ¡pues no!, ye un pueblu mas baju tovía. Total, que Les Bories no regala ni un metro; fue entrar en les primeres cases y... p'abaxu, que el sol ya casca de lo lindo.
Curiosidad: en casa, 54 kilos....