Como dijo el abuelo Groucho: "Partiendo de la nada llegaremos a las más altas cimas de la miseria". También recogido por el general Custer: "De victoria en victoria hasta la derrota final"







martes, 1 de mayo de 2012

caracol kis kol...

64 km, 3º9', max 149 avg 122, 1.263kcal

... saca los cuernos y vete al sol. Hoy, como taba buen tiempu, empezó a salir más gente. ¿Ónde tábais ayer, desgraciaos? Yo salí tarde, a mi bola, como siempre, y vi que aquello no funcionaba, que nun tenía piernes después de la tunda que me dió cele ayer. y pa encima, un viento en contra de la virgen. Así que dixe pa mi: "hasta Tolivia y pa casa". y casi que nun llego ni a Tolivia.
Pero amigo, a la bajada empezó a xuntase xente, y como la sidra: echa un culín pa esti, toma el últimu, ven con nosotros que vamos suave... Así que dixe: "Hasta la rotonda de Llorío". Y en Llorío, ya que tás aquí hasta el Condao; y n'el Condao, salió la táctica "poyaque": Poyaque tamos aquí, vamos dia hasta Cameyera. Total, que yo contaba con un par de hores y cuando me di cuenta taba en Sama con casi dos y media. Qué bien, pa casina ya... Pero que va, enganchome Jorge, "home, paez mentira, ven hasta la Felguera"; poyaque tábamos en la Felguera, hasta la rotonda de Villa. Y ye que no se vos pué facer casu, cabrones.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario