Como dijo el abuelo Groucho: "Partiendo de la nada llegaremos a las más altas cimas de la miseria". También recogido por el general Custer: "De victoria en victoria hasta la derrota final"







lunes, 4 de junio de 2012

Colladona + Fresnedo, con un par.


Aqui les pites lleven pistola y les vaques anden con navaya.

3º14, 52 km, max 161, avg 130, 1439 kcal

Bueno, cuando les coses salen bien, salen bien, y cuando no, no salen bien (Esto ye igual que el cura del mi pueblu, que un día dionos un sermon de la ostia p'arriba, y cuando terminó preguntó: ¿"Entendisteislo?" Y dijoi uno: "Home, don José, unos entendimoslo y otros no". Y dixo el cura: "Bueno, pues entos los que lo entendieron que los expliquen a los que no lo entendieron"). El casu ye que hoy tenía yo el gatillo floxu, a pesar de que cuando me taba vistiendo vayeron delles gotes. Entos pensé que buy solu bien se llambe, y decidí salir por mi cuenta. Había poca xente, amenazaba lluvia, pero taba caluroso, pegajosono. Entos tiré pa Llaviana y empecé a sentime bien, y dixe pa mi adientro que si no subía hoy la Collaona, entos cuando; y eso que el martes había subido tres kilomeyrinos pa probame. Así que pali, pali, eché p'arriba con la gran sudada. La Colladona no ye ná del otru  mundo, pero hay que subir con respetu y paciencia. Y no vos digo lo mal que tá la carretera en dellos tramos, después de les helaes del invierno. Y con poca visibilidá, cuanto más subíes mas nubes; en la cima apenes se veía el cartel. Pero bueno, paez ser que hoy había conjunción astral y cuando me di cuenta ya taba arriba.

Total, que a la bajada calenteme y utilicé una vez mas la táctica Poyaque: pos ya que tamos aquí, vamos subir Fresneu. Ay, hermanu; Fresneu ye mucho, mucho  peor que la Colladona. Aquí amarren les pites pa que nun caigan p'abaxu. Hablamos de les curves Alpe de Huez; pero esto son les curves de Alpe de Fresnedé. Los carteles ya te lo dejen claro: Cuesta Abaxu, la Cuesta (cuando llegues aquí, ¿qué yera lo que había antes?) y la Cuesta Arriba. Aquí hay dos curves que nun ye que sean de paellera; ye que son la paella entera. Total, yo no se porque dividen el pueblu en tres: ye pura subida desde Villoria. Cuando eches a bajar, frenando casi con los dientes,  pregunteste lo mismo que Zulle cuando ganó en los Llagos haz unos años: "¿Como cojones subí yo por aquí?"

No hay comentarios:

Publicar un comentario