Como dijo el abuelo Groucho: "Partiendo de la nada llegaremos a las más altas cimas de la miseria". También recogido por el general Custer: "De victoria en victoria hasta la derrota final"







domingo, 12 de junio de 2011

Cuentos del rabino (2)




Esta historia mandómela Juanín, el de Cuesta de Arcu. Saludos, compañeru.
Yera un judíu que tenía un fíu que no era a facer carrera de él y metiolu a una escuela de eses que tienen los judíos. Y el guaje, en la primera evaluación: Matemátiques un dos, geografía un uno y mediu, filosofía un tres, y conducta un cero. Y así una evaluación, y otra, y otra... Y entós judíu fue a ver al rabino:
- ¡Ah rabino!, ¿qué puedo facer yo con esti fiu míu?
- Y dijoi el rabino: "Mételu en los jesuitas".
- Pero rabino, ¿cómo lu voy meter en los jesuitas si nosotros somos judíos y ellos católicos? ¡Eso ye de escándalo!
- Tu faime casu y mételu en los jesuitas.
Y metiolu en los jesuitas y a los quince días llega el guaje con les primeres notes: Matemátiques un siete y mediu, geografía un ocho, filosofía un ocho y mediu y conducta un diez. El judíu taba acojonau. Y al mes vuelve el guaje con les notes: Matemátiques un nueve, geografía un nueve y mediu, filosofía un nueve y conducta un diez. Y entos el judíu, tou preocupau, cogió al guaje:
- Ah Josué, ¿que ye, que vas facete católicu ahora? Porque eso sería traicionar a los de la tuo raza y ya no sé qué será peor.
- Calla, home, calla... -al guaje no i salíen les palabres- Resulta que la primera semana metiéronme en la iglesiona esa que tienen ellos, y lo primero que veo ye un paisano crucificau, desnudu, sangrando y clavau por los pies. Y yo entós pregunté: "Quién ye esi?". Y dijeronme: "El rey de los judíos". Y entos yo pensé pa mi, "Si aquí i facen esto al rey, yo, como no ande derechu..."

No hay comentarios:

Publicar un comentario