Como dijo el abuelo Groucho: "Partiendo de la nada llegaremos a las más altas cimas de la miseria". También recogido por el general Custer: "De victoria en victoria hasta la derrota final"







lunes, 7 de agosto de 2017

CUENTOS DEL JUDIU (II)

 
 Esta historia mandómela Juanín, el de Cuesta de Arcu. Saludos, compañeru.
Yera un judíu que tenía un fíu que no era a facer carrera de él y metiolu a una escuela de eses que tienen los judíos. Y el guaje, en la primera evaluación: Matemátiques un dos, geografía un uno y mediu, filosofía un tres, y conducta un cero. Y así una evaluación, y otra, y otra... Y entós judíu fue a ver al rabino:
- ¡Ah rabino!, ¿qué puedo facer yo con esti fiu míu?
- Y dijoi el rabino: "Mételu en los jesuitas".
- Pero rabino, ¿cómo lu voy meter en los jesuitas si nosotros somos judíos y ellos católicos? ¡Eso ye de escándalo!
- Tu faime casu y mételu en los jesuitas.
Y metiolu en los jesuitas y a los quince días llega el guaje con les primeres notes: Matemátiques un siete y mediu, geografía un ocho, filosofía un ocho y mediu y conducta un diez. El judíu taba acojonau. Y al mes vuelve el guaje con les notes: Matemátiques un nueve, geografía un nueve y mediu, filosofía un nueve y conducta un diez. Y entos el judíu, tou preocupau, cogió al guaje:
- Ah Josué, ¿que ye, que vas facete católicu ahora? Porque eso sería traicionar a los de la tuo raza y ya no sé qué será peor.
- Calla, home, calla... -al guaje no i salíen les palabres- Resulta que la primera semana metiéronme en la iglesiona esa que tienen ellos, y lo primero que veo ye un paisano crucificau, desnudu, sangrando y clavau por los pies. Y yo entós pregunté: "Quién ye esi?". Y dijeronme: "El rey de los judíos". Y entos yo pensé pa mi, "Si aquí i facen esto al rey, yo, como no ande derechu..."

No hay comentarios:

Publicar un comentario